Jak przyciągnąć uwagę? W świecie, w którym użytkownicy codziennie otrzymują dziesiątki newsletterów, powiadomień i reklam, coraz trudniej jest przyciągnąć ich uwagę. Tym bardziej, jeśli
Czy pamiętasz czasy, gdy w magazynach można było potrzeć stronę, by poczuć zapach nowych perfum lub balsamu? Marka Billie, znana z innowacyjnego podejścia do higieny osobistej,
Kontrowersje i aktywacja social media W marcu 2025 roku marka kosmetyczna The Ordinary przeprowadziła nietypową akcję marketingową, która odbiła się szerokim echem w mediach
Nazwa wskaźnika: ROAS – Return on Ad Spend (Zwrot z Wydatków na Reklamę) Definicja: ROAS to wskaźnik mierzący efektywność wydatków na reklamy. Pokazuje, ile przychodów
Nazwa wskaźnika: CR – Conversion Rate (Współczynnik Konwersji) Definicja: Ogólna definicja współczynnika konwersji, to procentowy udział użytkowników, którzy dokonali pożądanej przez nas aktywności, w całej
Nazwa wskaźnika: CAC – Customer Acquisition Cost (Koszt Pozyskania Klienta) Definicja: Customer Acquisition Cost (CAC) to wskaźnik, który mierzy średni koszt
Nazwa wskaźnika: CTR – Click-Through Rate (Współczynnik Klikalności) Definicja: CTR to wskaźnik, który mierzy skuteczność treści cyfrowej, określając, jak i procent osób, które
Kilka lat temu moja twarz i wyniki firmy, którą zarządzałem, znalazły się na pierwszej stronie Pulsu Biznesu. Satło sie tak po tym, jak zwycięsko