Twój koszyk jest obecnie pusty!
Nazwa wskaźnika: ROAS – Return on Ad Spend (Zwrot z Wydatków na Reklamę) Definicja: ROAS to wskaźnik mierzący efektywność wydatków na reklamy. Pokazuje, ile przychodów […]
Nazwa wskaźnika: ROAS – Return on Ad Spend (Zwrot z Wydatków na Reklamę) Definicja: ROAS to wskaźnik mierzący efektywność wydatków na reklamy. Pokazuje, ile przychodów […]
Nazwa wskaźnika: CR – Conversion Rate (Współczynnik Konwersji) Definicja: Ogólna definicja współczynnika konwersji, to procentowy udział użytkowników, którzy dokonali pożądanej przez nas aktywności, w całej […]
Nazwa wskaźnika: CAC – Customer Acquisition Cost (Koszt Pozyskania Klienta) Definicja: Customer Acquisition Cost (CAC) to wskaźnik, który mierzy średni koszt […]
Nazwa wskaźnika: CTR – Click-Through Rate (Współczynnik Klikalności) Definicja: CTR to wskaźnik, który mierzy skuteczność treści cyfrowej, określając, jak i procent osób, które […]
Kilka lat temu moja twarz i wyniki firmy, którą zarządzałem, znalazły się na pierwszej stronie Pulsu Biznesu. Satło sie tak po tym, jak zwycięsko […]