Regulamin platformy

§1 DEFINICJE

Na potrzeby niniejszego Regulaminu przyjmuje się następujące definicje:

Regulamin: niniejszy dokument stanowiący wzorzec umowny w rozumieniu art. 384 § 1 Kodeksu cywilnego, określający zasady korzystania z Platformy edukacyjnej.

Platforma edukacyjna: serwis internetowy dostępny w sieci web pod adresem https://www.algorytmbiznesu.pl, będący usługą w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, umożliwiający Użytkownikom korzystanie z kursów, szkoleń, materiałów edukacyjnych i treści cyfrowych stanowiących własność Usługodawcy.

Usługodawca: VC30 Grzegorz Wachowicz, z siedzibą w ul Dałka 10 05-083 Zaborów, NIP [5221553728], adres e-mail: kontakt@algorytmbiznesu.pl;

Sklep: serwis internetowy umożliwiający nabywanie od Usługodawcy towarów i usług, w tym dostępu do treści cyfrowych oferowanych w ramach Platformy edukacyjnej, dostępny pod adresem https://www.algorytmbiznesu.pl/sklep lub innym adresem wskazanym przez Usługodawcę.

Klient: osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która nabyła w Sklepie usługę umożliwiającą korzystanie z Platformy edukacyjnej; w przypadku, gdy Klient korzysta z Platformy edukacyjnej, jest on równocześnie Użytkownikiem.

Użytkownik: osoba fizyczna, której został przyznany dostęp do Platformy edukacyjnej; Użytkownik może, lecz nie musi, być jednocześnie Klientem.

Umowa: stosunek prawny powstający pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem na skutek akceptacji Regulaminu, stanowiący umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, polegającą na umożliwieniu korzystania z konta Użytkownika w ramach Platformy edukacyjnej.

Konto Użytkownika: zbiór zasobów i uprawnień przypisanych danemu Użytkownikowi w ramach Platformy edukacyjnej, umożliwiający dostęp do zakupionych usług i treści cyfrowych, utrzymywany przez czas obowiązywania Umowy.

Usługa warunkowa: usługa cyfrowa oparta na dostępie warunkowym, w rozumieniu ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o ochronie niektórych usług świadczonych drogą elektroniczną

opartych lub polegających na dostępie warunkowym, będąca jednocześnie usługą w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, polegającą na umożliwieniu Użytkownikowi dostępu do treści cyfrowych stanowiących własność Usługodawcy.

We wszelkich sprawach związanych z Platformą edukacyjną Klient lub Użytkownik może kontaktować się z Usługodawcą za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na adres: kontakt@algorytmbiznesu.pl

§ 2 PRZEDMIOT I ZAWARCIE UMOWY

1. Usługodawca w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej umożliwia dostęp do konta użytkownika za pomocą publicznej sieci telekomunikacyjnej, oferując możliwość korzystania z niego użytkownikom na warunkach określonych w niniejszym regulaminie, wyłącznie po jego akceptacji, co skutkuje zawarciem umowy.

2. Dostęp do konta użytkownika odbywa się na żądanie użytkownika z dowolnego państwa świata.

3. Skorzystanie z konta użytkownika jest możliwe wyłącznie przez użytkownika, który:

  • jako klient nabył w sklepie usługę dostępu do treści cyfrowych stanowiących własność usługodawcy i podczas tego procesu zaakceptował regulamin platformy edukacyjnej;
  • został wskazany przez klienta jako użytkownik, dla którego zostało utworzone konto użytkownika, i zaakceptował regulamin platformy edukacyjnej.

4. Utworzenie konta użytkownika na platformie edukacyjnej następuje:

  • automatycznie, z chwilą nabycia usługi w sklepie;
  • po przekazaniu przez klienta danych niezbędnych do utworzenia konta użytkownika odpowiadających liczbie zakupionych usług dostępu warunkowego – tj. imienia, nazwiska i adresu e-mail użytkownika.

5. Doręczenie treści regulaminu następuje:

  • w przypadku zawierania umowy pomiędzy usługodawcą a klientem – w chwili zawarcia umowy, za pomocą wiadomości wysłanej na adres e-mail wskazany przez klienta;
  • w przypadku zawierania umowy pomiędzy usługodawcą a użytkownikiem – w chwili utworzenia konta użytkownika, za pomocą wiadomości wysłanej na adres e-mail przypisany do tworzonego konta użytkownika, wraz z informacją o utworzeniu konta.

6. Akceptacja regulaminu platformy edukacyjnej skutkuje zawarciem umowy:

  • pomiędzy usługodawcą a klientem w chwili zakupu usługi warunkowej w sklepie;
  • pomiędzy usługodawcą a użytkownikiem w chwili pierwszego uwierzytelnienia się na koncie użytkownika – zalogowanie się na konto oznacza akceptację regulaminu.

7. Klientowi przysługuje prawo do niezaakceptowania regulaminu platformy edukacyjnej. W takim przypadku jest on zobowiązany powiadomić usługodawcę o tym w drodze wiadomości e-mail wysłanej na adres kontakt@algorytmbiznesu.pl.

8. Klientowi przysługuje prawo do przekazania przypisanego do niego dostępu do usługi warunkowej dostępnej na platformie edukacyjnej na rzecz innego wskazanego

przez niego użytkownika. Aby skorzystać z tego prawa, klient jest zobowiązany napisać wiadomość e-mail na adres kontakt@algorytmbiznesu.pl, posługując się adresem e-mail przypisanym do konta na platformie edukacyjnej i wskazać osobę, na rzecz której ma nastąpić przeniesienie usługi. Prawo do przekazania dostępu do usługi warunkowej innemu użytkownikowi przez klienta jest możliwe do zrealizowania w ciągu 14 kolejnych dni od dnia zakupu usługi. Prawo to przysługuje wyłącznie użytkownikowi, który jednocześnie jest klientem.

9. W przypadku zakupu dostępu do treści cyfrowych przez konsumenta, rozpoczęcie świadczenia usługi przed upływem 14 dni od zawarcia umowy następuje wyłącznie po uzyskaniu wyraźnej zgody użytkownika i przyjęciu do wiadomości utraty prawa odstąpienia od umowy w momencie rozpoczęcia świadczenia.

10. Umowa jest realizowana nieodpłatnie, na czas nieoznaczony.

11. Porozumiewanie się z usługodawcą w związku z zawartą umową jest możliwe w drodze korespondencji e-mail, korespondencji pocztowej lub kontaktu osobistego.

§ 3 FUNKCJONOWANIE I BEZPIECZEŃSTWO PLATFORMY EDUKACYJNEJ

1. Platforma edukacyjna jest serwisem typu Software as a Service (SaaS). Sposób jej działania nie wymaga specjalnej konfiguracji na urządzeniu użytkownika.

2. Platforma edukacyjna stanowi zestaw funkcjonalności tworzących odrębną przestrzeń roboczą dla każdego użytkownika, która umożliwia korzystanie z zakupionych w sklepie usług warunkowych.

3. Dostęp do platformy edukacyjnej jest możliwy wyłącznie za pomocą konta użytkownika.

4. Każde konto użytkownika posiada unikalny identyfikator odpowiadający adresowi e-mail wykorzystanemu przez użytkownika. Do każdego konta użytkownika przypisane jest hasło będące unikalnym ciągiem znaków alfanumerycznych. Identyfikator i hasło są wykorzystywane w celu uwierzytelnienia użytkownika i umożliwienia mu dostępu do konta użytkownika platformy edukacyjnej.

5. Usługodawca nigdy nie prosi użytkowników platformy edukacyjnej o udostępnienie w jakikolwiek sposób hasła konta użytkownika. Hasło powinno być unikalne i wykorzystywane wyłącznie w celu uwierzytelniania się na platformie edukacyjnej.

6. Usługodawca może – ze względów bezpieczeństwa – wymusić na użytkowniku zmianę hasła dostępu do platformy edukacyjnej. O konieczności zmiany hasła użytkownik poinformowany zostanie za pośrednictwem poczty e-mail.

7. Platforma edukacyjna została zbudowana z założeniem, iż każda osoba fizyczna posiada własne, indywidualne konto użytkownika, za pośrednictwem którego uzyskuje dostęp do określonych usług warunkowych zakupionych w sklepie. Platforma edukacyjna nie jest przeznaczona do wykorzystywania jednego konta użytkownika przez więcej niż jedną osobę fizyczną.

8. Korzystanie z jednego konta użytkownika platformy edukacyjnej przez więcej niż jedną osobę lub podmiot stanowi podstawę do stosownej rekalkulacji opłat

pobieranych przez usługodawcę od klienta lub użytkownika – zgodnie z warunkami sprzedaży szkolenia w sklepie.

9. Platforma edukacyjna udostępnia użytkownikowi możliwość wykorzystywania następujących funkcjonalności:

  • korzystania z wykupionej w sklepie usługi warunkowej umożliwiającej dostęp do treści cyfrowych;
  • zmiany danych personalnych oraz hasła.

10. Usługobiorca może spotkać się z szeregiem zagrożeń związanych z korzystaniem z platformy edukacyjnej. Należy do nich zaliczyć w szczególności możliwe do wystąpienia próby stosowania ataków typu phishing, Man-in-the-Middle czy session hijacking. Usługodawca nie przesyła za pośrednictwem poczty elektronicznej hasła dostępu do konta użytkownika platformy edukacyjnej oraz nie prosi za pomocą jakiegokolwiek kanału o udostępnienie mu tych danych.

11. Dla zapewnienia poufności transmisji danych w ramach platformy edukacyjnej, Usługodawca stosuje środki bezpieczeństwa adekwatne do aktualnych wymogów technicznych i organizacyjnych, w tym certyfikat SSL.

§ 4 WYMAGANIA TECHNICZNE NIEZBĘDNE DO WSPÓŁPRACY Z SERWISEM

1. Aby móc bez zakłóceń korzystać z platformy edukacyjnej i dostępnych na niej usług warunkowych, użytkownik zobowiązany jest korzystać z końcowego urządzenia telekomunikacyjnego spełniającego następujące warunki techniczne:

  • Mozilla Firefox – wersja co najmniej 100 lub nowsza;
  • Google Chrome – wersja co najmniej 110 lub nowsza;
  • zainstalowana przynajmniej jedna z powyższych przeglądarek internetowych lub inna, w pełni zgodna ze standardami HTML5;
  • zainstalowana aplikacja umożliwiająca odczytywanie plików w standardzie PDF w wersji co najmniej 1.4 (np. Adobe Acrobat Reader DC wersja 11 lub nowsza);
  • możliwość podłączenia urządzenia do publicznej sieci telekomunikacyjnej za pomocą łącza o przepustowości wynoszącej co najmniej 20 Mbps;
  • możliwość odtwarzania dźwięku na urządzeniu;
  • procesor zbudowany z co najmniej dwóch rdzeni o zegarku nie mniejszym niż 2 GHz;
  • pamięć operacyjna RAM wynosząca co najmniej 4 GB;
  • wyświetlacz o rozdzielczości nie niższej niż 1024 × 768 pikseli oraz przekątnej nie mniejszej niż 7 cali.

2. Użytkownik może próbować korzystać z platformy edukacyjnej za pomocą urządzeń niespełniających wyżej wymienionych standardów, lecz Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za możliwe problemy, zakłócenia lub inne niedogodności w działaniu serwisu.

3. Usługodawca nie stosuje dodatkowych technicznych środków ochrony treści cyfrowych w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (np. zabezpieczeń DRM), poza indywidualnym systemem kont i autoryzacji użytkowników.

§ 5 PRAWA I OBOWIĄZKI USŁUGODAWCY I UŻYTKOWNIKA

1. Usługodawca zapewnia Użytkownikowi działanie Platformy edukacyjnej w sposób uniemożliwiający dostęp osób nieuprawnionych do treści przekazu składającego się na tę usługę, w szczególności przy wykorzystaniu certyfikatu SSL oraz innych środków organizacyjnych i technicznych, które gwarantują należyty poziom bezpieczeństwa zgodny z aktualnym stanem wiedzy technicznej i przepisami o ochronie danych osobowych.

2. Użytkownik uprawniony jest do korzystania z zasobów Platformy edukacyjnej w sposób zgodny z obowiązującym prawem, dobrymi obyczajami i postanowieniami niniejszego Regulaminu, w szczególności z poszanowaniem przepisów o ochronie danych osobowych, praw autorskich oraz praw własności intelektualnej.

3. Zakazane jest wprowadzanie do Platformy edukacyjnej przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym, obraźliwym, naruszającym dobra osobiste, prawa autorskie lub inne prawa osób trzecich, a także podejmowanie działań mogących zakłócić działanie Platformy edukacyjnej.

4. Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku korzystania z Platformy edukacyjnej w sposób niezgodny z prawem, niniejszym Regulaminem lub zasadami współżycia społecznego, a także za szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z jego działaniami na Platformie.

§ 6 PRAWA AUTORSKIE

1. Wszystkie treści udostępnione w ramach Platformy edukacyjnej, w tym w szczególności materiały wideo, nagrania audio, pliki PDF, prezentacje, testy, teksty oraz grafiki, stanowią własność intelektualną Usługodawcy i są chronione przepisami prawa, w tym ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

2. Użytkownik uzyskuje niewyłączną, niezbywalną i nieprzenoszalną licencję na korzystanie z treści wyłącznie na własny użytek osobisty, w zakresie niezbędnym do realizacji Usługi warunkowej, bez prawa ich kopiowania, rozpowszechniania, udostępniania publicznego, odsprzedaży, najmu, sublicencjonowania lub innego komercyjnego wykorzystania, o ile bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa nie stanowią inaczej.

3. Naruszenie praw autorskich lub zasad licencji może skutkować zablokowaniem konta oraz odpowiedzialnością cywilną i karną zgodnie z obowiązującymi przepisami.

§ 7 DANE OSOBOWE

1. Usługodawca gwarantuje ochronę wszelkich zebranych danych osobowych. Dane osobowe Użytkownika są przetwarzane przez Usługodawcę wyłącznie w celach związanych z działaniem Platformy edukacyjnej, w szczególności w celu świadczenia usług drogą elektroniczną, realizacji Umowy, rozliczeń oraz obsługi technicznej.

2. Usługodawca działa jako administrator danych osobowych w rozumieniu art. 4 pkt 7 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).

3. Usługodawca zapewnia możliwość zapoznania się z treścią obowiązku informacyjnego, udostępniając go:

  • Klientowi – w chwili zawarcia Umowy,
  • Użytkownikowi – w chwili utworzenia jego konta użytkownika, w drodze wiadomości e-mail, o której mowa w § 2 ust. 5.

4. Dodatkowo treść obowiązku informacyjnego oraz polityka prywatności są dostępne pod adresem: https://www.algorytmbiznesu.pl/polityka-prywatnosci

5. Klient, udostępniając Usługodawcy dane osobowe Użytkowników, oświadcza, że posiada uprawnienia i podstawę prawną do przetwarzania za pomocą Platformy edukacyjnej ujawnianych przez siebie danych w sposób zgodny z prawem, w szczególności z wyłączeniem naruszenia praw osób trzecich.

6. Informacja na temat postępów Użytkownika w realizowaniu materiału składającego się na szkolenie może być udostępniana przez Usługodawcę podmiotowi trzeciemu, od którego Użytkownik uzyskał uprawnienie do przypisania mu usługi warunkowej. Udostępnianie takie odbywa się wyłącznie w przypadku istnienia umowy pomiędzy Usługodawcą a podmiotem trzecim przewidującej taki obowiązek Usługodawcy.

§ 8 ODPOWIEDZIALNOŚĆ USŁUGODAWCY

1. Usługodawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności względem Klienta i Użytkownika za jakiekolwiek skutki udostępnienia przez Użytkownika loginu lub hasła do Platformy edukacyjnej jakiejkolwiek innej osobie. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności w szczególności w sytuacji, w której do udostępnienia identyfikatora lub hasła Użytkownika dojdzie na skutek działania złośliwego oprogramowania, phishingu lub innych działań osób trzecich na końcowym urządzeniu telekomunikacyjnym Użytkownika Platformy edukacyjnej.

2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek decyzje Klienta lub Użytkownika, skutki tych decyzji ani za szkody spowodowane działaniem Klienta lub Użytkownika, jego pracowników lub doradców, podejmowane na podstawie treści zamieszczonych na Platformie edukacyjnej. Wyłączenie to nie rozszerza w żadnej mierze dozwolonego zakresu korzystania z Platformy.

3. Treści udostępnione Użytkownikowi w ramach Platformy edukacyjnej mają charakter wyłącznie edukacyjny i nie mogą być traktowane jako informacje stanowiące jakąkolwiek formę doradztwa prawnego, finansowego, podatkowego, inwestycyjnego lub zawodowego.

4. Odpowiedzialność Usługodawcy z tytułu działania Platformy edukacyjnej jest ograniczona do strat rzeczywistych poniesionych przez Klienta lub Użytkownika, wynikających z błędnego działania Platformy edukacyjnej bądź niewywiązania się z Umowy w inny, zawiniony przez Usługodawcę sposób. Jej wysokość jest ograniczona do wartości wynagrodzenia uiszczonego za tę usługę warunkową, której działanie było błędne lub nieprawidłowe. Odpowiedzialność Usługodawcy nie obejmuje utraconych korzyści Klienta lub Użytkownika.

5. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w dostępie do Platformy edukacyjnej wynikające z przyczyn niezależnych od niego, w tym w szczególności z przyczyn leżących po stronie dostawców usług internetowych, operatorów telekomunikacyjnych, siły wyższej, działań osób trzecich lub awarii infrastruktury technicznej.

§ 9 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1. Konsument, który zawarł Umowę na odległość, ma prawo odstąpić od niej w terminie 14 dni bez podania przyczyny, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

2. Prawo odstąpienia nie przysługuje, jeżeli świadczenie usługi cyfrowej (dostęp do treści cyfrowych nie zapisanych na nośniku materialnym) rozpoczęło się za wyraźną uprzednią zgodą Użytkownika przed upływem terminu do odstąpienia i po poinformowaniu go o utracie prawa odstąpienia (art. 38 pkt 13 ustawy o prawach konsumenta).

3. W celu odstąpienia od Umowy Konsument powinien przesłać oświadczenie o odstąpieniu drogą elektroniczną na adres: kontakt@algorytmbiznesu.pl lub w inny sposób wskazany w Polityce zwrotów/na stronie Sklepu.

4. Usługodawca prześle Konsumentowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu na trwałym nośniku (e-mail).

5. (Opcjonalnie) Wzór formularza odstąpienia od Umowy dostępny jest pod adresem: [link do wzoru / PDF].

§ 10 POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

1. Użytkownikowi przysługuje prawo zgłaszania reklamacji dotyczących funkcjonowania Platformy edukacyjnej, sposobu wykonania Umowy, świadczenia usługi oraz usług warunkowych za pośrednictwem poczty elektronicznej, wysyłając wiadomość na adres: kontakt@algorytmbiznesu.pl.

2. Użytkownik będący konsumentem ma prawo zgłaszać reklamacje w terminie 2 lat od chwili wystąpienia zdarzenia, które ma być przedmiotem reklamacji. Użytkownik niebędący konsumentem lub przedsiębiorca o statusie zbliżonym do konsumenta (art. 385⁵ Kodeksu cywilnego) ma prawo zgłaszać reklamacje w terminie 7 dni od chwili wystąpienia zdarzenia, które ma być przedmiotem reklamacji.

3. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać:

  • oznaczenie Użytkownika Platformy edukacyjnej (imię i nazwisko) albo Klienta (imię i nazwisko lub nazwę podmiotu będącego osobą prawną);
  • adres korespondencyjny lub adres siedziby;
  • adres poczty elektronicznej;
  • opis przyczyny reklamacji w sposób zrozumiały i zwięzły.

4. Reklamacja powinna być wysłana z adresu e-mail przypisanego do konta Użytkownika Platformy edukacyjnej albo z adresu e-mail, którym Klient posługiwał się w chwili zakupu dostępu do usługi warunkowej będącej przedmiotem reklamacji.

5. Usługodawca może wezwać wnoszącego reklamację do jej uzupełnienia, jeżeli przesłane zgłoszenie okaże się niewystarczające i nie pozwoli na odniesienie się do treści reklamacji. W takim przypadku wnoszący reklamację zobowiązany jest uzupełnić ją w terminie 30 dni od dnia otrzymania wezwania, pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania. Brak uzupełnienia reklamacji w wyznaczonym terminie jest równoznaczny ze zrzeczeniem się przez zgłaszającego wszelkich roszczeń względem Usługodawcy związanych z nieprawidłowo zgłoszoną reklamacją.

6. Prawidłowo zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona przez Usługodawcę w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania lub od dnia jej uzupełnienia (jeżeli było ono konieczne).

7. Informacja o uwzględnieniu bądź nieuwzględnieniu reklamacji zostanie przekazana wnoszącemu reklamację za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na adres przypisany do konta Użytkownika.

§ 11 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Jakiekolwiek informacje zamieszczane na Platformie edukacyjnej nie mogą być traktowane jako informacje stanowiące jakąkolwiek formę doradztwa. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek decyzje podjęte przez Klienta lub Użytkownika na podstawie informacji dostępnych za pomocą konta Użytkownika, w tym na podstawie treści poszczególnych usług warunkowych – również tych dotyczących wymogów prawnych.

2. Wszelkie spory wynikłe na podstawie niniejszego Regulaminu, związane z jakąkolwiek kwestią poruszaną przez Regulamin bądź wynikającą ze stosunku umownego pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem niebędącym konsumentem lub przedsiębiorcą o statusie zbliżonym do konsumenta w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, będą rozstrzygane przez sądy powszechne właściwe miejscowo dla siedziby Usługodawcy.

3. Korzystanie z usługi warunkowej ma charakter akcesoryjny w stosunku do umowy, na podstawie której nastąpiło jej nabycie, oraz do niniejszej Umowy. W przypadku

rozwiązania lub odstąpienia od umowy nabycia dostępu warunkowego Usługodawca nie jest zobowiązany do dalszego świadczenia usługi dostępu do Platformy edukacyjnej i może rozwiązać Umowę, składając odpowiednie oświadczenie woli w drodze wiadomości e-mail wysłanej na adres przypisany do konta Użytkownika, bez konieczności zachowania jakiegokolwiek terminu wypowiedzenia.

4. W przypadku naruszania postanowień Regulaminu Usługodawca jest uprawniony do wezwania Użytkownika – za pomocą wiadomości e-mail wysłanej na adres przypisany do konta Użytkownika – do zaprzestania naruszania postanowień Regulaminu, wskazując 7-dniowy termin na jego zaprzestanie. W przypadku bezskutecznego upływu tego terminu Usługodawca jest uprawniony do zaprzestania świadczenia usługi dostępu do Platformy edukacyjnej.

5. W przypadku, o którym mowa w ust. 4 powyżej, Użytkownikowi niebędącemu konsumentem lub przedsiębiorcy o statusie zbliżonym do konsumenta nie przysługuje względem Usługodawcy jakiekolwiek roszczenie o charakterze odszkodowawczym.

6. Umowa nie może być przedmiotem cesji ani też nie może zostać zbyta na rzecz jakiejkolwiek innej osoby przez Użytkownika bez uprzedniej pisemnej zgody Usługodawcy.

7. Regulamin obowiązuje:

  • od [data wejścia w życie dla nowych użytkowników] – wszystkich nowych Użytkowników Platformy edukacyjnej;
  • od [data dla dotychczasowych użytkowników] – wszystkich dotychczasowych Użytkowników Platformy edukacyjnej.

8. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany treści Regulaminu. W takim przypadku poinformuje Użytkownika za pośrednictwem wiadomości wysłanej na adres poczty elektronicznej o nowym brzmieniu Regulaminu z co najmniej 30-dniowym wyprzedzeniem. Termin 30 dni na zmianę Regulaminu nie obowiązuje w przypadkach, w których zmiana jest wymuszona przez zmianę prawa i czas wejścia w życie przepisów nie daje możliwości zachowania takiego wyprzedzenia.

9. Użytkownikowi przysługuje prawo do niezaakceptowania Regulaminu w nowym brzmieniu – w takim wypadku powinien zgłosić sprzeciw w drodze wiadomości e-mail wysłanej do Usługodawcy na adres kontakt@algorytmbiznesu.pl. Wniesienie sprzeciwu będzie skutkowało rozwiązaniem Umowy z dniem rozpoczęcia stosowania nowego Regulaminu.