Grzegorz+www-6

Witaj!

Rezultaty mojej pracy opisał „Forbes”, „Harvard Business Review”, „MIT Sloan Management Review”, „Rzeczypospolita” i wiele innych. Moje wyniki sprzedaży trafiły nawet na pierwszą stronę Pulsu Biznesu. Dzisiaj, przekazuję swoją wiedzę w Twoje ręce. Korzystaj.

Nazywam się Grzegorz Wachowicz. Nawet jeśli nie znamy się osobiście, to prawie na pewno zetknąłeś się z efektami mojej pracy.

Byłem autorem wielu popularnych koncepcji promocyjnych, takich jak „Black Weeks” czy „Piąty produkt za 1 zł” – pomysłów, które zmieniły rynek i do dziś są kopiowane przez wiele firm.

5 lat kierowałem polskim oddziałem Sony. W tym czasie, czterokrotnie zwiększyłem udziały rynkowe. Następnie, w zaledwie cztery lata, podwoiłem obroty jednej z największych sieci handlowych w Polsce, przekraczając 11 miliardów obrotu. To oznacza mniej więcej tyle, że co minutę generowaliśmy… 50 tys zł sprzedaży.

Jestem architektem legendy komputerów Sony Vaio w Polsce. Wprowadzając tę markę na rynek, stworzyłem strategię „kotwiczenia premium”. Dzięki takiemu podejściu Vaio stało się synonimem prestiżu w świecie technologii, z sukcesem konkurując w tym obszarze z komputerami Apple i na stałe zmieniając sposób komunikacji oraz prowadzenia działań marketingowych w tym segmencie.

Ponad 20 lat zajmowałem wysokie stanowiska menedżerskie, kierując zespołami od 12 do prawie 300 osób. Zarządzałem jednym z największych budżetów reklamowych w kraju. Pracując w centrali Sony w Londynie, tworzyłem działania instore marketingu dla wszystkich krajów w Europie, dzięki czemu zdobyłem globalną perspektywę na zarządzanie sprzedażą i marketingiem.

Te lata kariery pokazały, że moje pomysły działają. Pokazały, że efekty, które osiągam są powtarzalne, niezależnie od specyfiki przedsiębiorstwa, wielkości, czy branży. Postanowiłem więc opisać moje doświadczenia i sposoby pracy. Powstał z tego spójny system, który nazwałem Algorytmem Biznesu, przynoszący spektakularne i przewidywalne wyniki.

W 2022 roku postanowiłem zupełnie zmienić ścieżkę kariery. Dziś, wspieram fundusze inwestycyjne w rozwoju i restrukturyzacji spółek portfelowych, doradzam firmom różnej wielkości i aktywnie działam na scenie startupowej jako doradca i inwestor. W mojej pracy, zawsze kieruję się podejściem procesowym – niezależnie od tego, czy optymalizuję sprzedaż B2C, buduję KPI, czy wprowadzam innowacje marketingowe. Wszędzie stosuje Algorytm Biznesu.

Nie poprzestałem na doświadczeniu praktycznym. Ukończyłem studia doktoranckie z zakresu analizy strategicznej w Szkole Głównej Handlowej, zdobyłem tytuł MBA i jestem absolwentem programu executive na Uniwersytecie Cambridge. Od trzech lat dzielę się swoją wiedzą również jako wykładowca, prowadząc zajęcia z ekonomii behawioralnej i psychologii ekonomicznej. Łączę praktyczne doświadczenie, z solidną wiedzą teoretyczną, co pozwala mi dostarczać konkretne i skuteczne narzędzia.

Moje osiągnięcia nie przeszły bez echa. Pisały o mnie media takie jak „Forbes”, „Harvard Business Review”, „MIT Sloan Management Review, „Rzeczypospolita” i wiele innych. Moje wyniki w zarządzaniu sprzedażą trafiły nawet na pierwszą stronę Pulsu Biznesu.

Jeśli szukasz kogoś, kto podpowie Ci, jak zbudować skuteczny algorytm do generowania wzrostu sprzedaży B2C, zbudować system KPI, osiągnąć najlepszy ROI z inwestycji marketingowych, oraz jak zbudować idealny zespół to jesteś w dobrym miejscu. Nie opieram się na teoriach, które brzmią dobrze tylko na papierze.

To, czego Cię nauczę, naprawdę działa – wiem, bo sam to stosowałem.

Follow on LinkedIn