Jak obniżać ceny i nie tracić marży?

Pobierz bezpłatny ebook i zobacz jak to zrobić

Psychologia Ceny

Są sposoby, żeby obniżyć cenę i nie stracić nawet złotówki marży.

O 9 z nich przeczytasz w ebooku.

To 38 stron, które zmienią sposób w jaki komunikujesz cenę.
Kompletny przewodnik po tym, jak mózg podejmuje decyzje zakupowe i jak projektować ceny żeby podnieść sprzedaż
tu i teraz.

psychologia ceny

Czego nauczysz się po lekturze ebooka?

  • Poznasz 9 technik komunikacji ceny z instrukcją krok po kroku

    Dzięki nim klienci uznają Twoja cene za okazję (nawet bez obniżki). Zero dodatkowych nakładów, wystarczy wiedza, którą Ty właśnie zdobędziesz.

  • Cena nie jest tylko cyfrą, cena jest komunikatem, który tworzy percepcję

    Klient nie widzi ceny przez pryzmat Excela. On ją widzi emocjami. Zrozumiesz jak kształtować te emocje.

  • Nauczysz się stosować Macierz Progu Rentowności

    Dowiesz się jak prognozować wzrosty sprzedaży i ustalać cele, żeby już nigdy więcej nie tracić na promocjach.

Co znajdziesz w środku?

To krótki i konkretny ebook, dla praktyków sprzedaży i marketingu, który da Ci realną przewagę na rynku.
Połączenie mojej 30 letniej praktyki w biznesie oraz wiedzy z mojej pracy jako nauczyciela akademickiego Psychologii konsumenckiej.

Dla kogo?

  • właścicieli sklepów i managerów retailu
  • managerów e-commerce
  • product managerów i category managerów
  • marketerów, handlowców
  • osób odpowiedzialnych za projektowanie promocji
  • wszystkich, którzy chcą sprzedawać więcej, nie psując marży

Kim jestem?

Nazywam się Grzegorz Wachowicz.

Mam 30 lat doświadczenia Retail (offline i ecommerce), marketingu i sprzedaży:

  • CEO Sony Polska
  • Dyr Sprzedaży i Marketingu RTV Euro AGD
  • Head Instore Marketing Sony Europe
  • Moje rozwiązania instore były wdrażane największych sieciach handlowych w Holandii, Niemczech, Anglii, Hiszpanii i Włoszech
  • Wykładam Psychologię ekonomiczną i Psychologię Konsumencką
  • Jestem członkiem Rady Nadzorczej Benefit Systems S.A., właściciela karty Multisport i sieci klubów fitness „Zdrofit”
  • Od 2017 r stworzyłem ponad 600 komunikacji i mechanik akcji promocyjnych min. “w tym roku nie płacisz”, “piąty produkt za złotówkę” oraz najbardziej znana “Black Weeks”
  • Moje działania i rezultaty były opisywane przez min. przez Forbes, Puls Biznesu, Harvard Business Review, Rzeczypospolitą, Money.pl, NowyMarketing, Wiadomości Handlowe i wiele innych 

Najczęstsze pytania

100% praktyka. Każda technika ma konkretną wskazówkę zastosowania w realnym biznesie . Nie ma tu akademickich rozważań, są tylko metody, które możesz wdrożyć w poniedziałek rano.

Tak. Psychologia ceny działa tak samo niezależnie od tego, czy sprzedajesz buty, oprogramowanie, czy usługi B2B. Mechanizmy podejmowania decyzji zakupowych są uniwersalne, zmieniają się tylko liczby i kontekst.

Absolutnie nie. Ebook jest napisany językiem biznesu, nie psychologii. Zero żargonu, same konkretne wskazówki typu „zrób A zamiast B, bo B kosztuje Cię X% marży”.

Niektóre techniki możesz wdrożyć tego samego dnia, np. zmiana sposobu prezentacji ceny na stronie produktu. Inne wymagają planowania (jak nowa mechanika promocyjna), ale wciąż mówimy o dniach, nie miesiącach.

To narzędzie, które odpowiada na pytanie: „Jeśli dam 20% rabatu, o ile muszę zwiększyć sprzedaż, żeby nie stracić zysku?”. Excel, który w 30 sekund pokazuje Ci, czy promocja ma sens biznesowy. Koniec zgadywania 🙂.

Nie. Dostajesz ebooka od razu, a od grudnia tygodniowy newsletter. 15 min z konkretnymi case studies i technikami. Bez spamu, bez nachalnej sprzedaży. Możesz się wypisać w każdej chwili.

To połączenie nauki i 30 lat praktyki. Tak, opisuję mechanizmy z psychologii konsumenckiej i ekonomii behawioralnej (np.heurystyki), ale zawsze z konkretnym kontekstem biznesowym. Teoria jest po to, żebyś zrozumiała/zrozumiał DLACZEGO to działa

Zero złotych. Ebook jest darmowy.

Ebook jest darmowy tylko w ograniczonym czasie. Znam wartość tej wiedzy. Wiem, że jak ją zastosujesz i zobaczysz efekty, będziesz chciał dowiedzieć się więcej. To mój sposób na pokazanie Ci, że wiem, o czym mówię, bez pustych obietnic, z konkretnymi narzędziami.

Zapisz się na newsletter i odbierz „Psychologia ceny”

    Gratuluję!

    Dołączasz do elitarnego grona osób, które kierują się faktami i sprawdzoną wiedzą.
    W Twojej skrzynce znajdziesz wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji. Gdy ją potwierdzisz, prześlemy Ci link do e-booka. Jeśli adres już wcześniej został potwierdzony, link znajdziesz od razu w wiadomości.
    Jeśli nie masz od nas żadnej wiadomości - sprawdź folder spam.


    Miłej lektury!