Nie potrzebujesz dodatkowego budżetu na kampanię.
Potrzebujesz systemu – algorytmu, który poprowadzi Cię krok po kroku. Ten algorytm można szybko wdrożyć
A potem: Mierzyć. Optymalizować. Skalować.


Są sposoby, żeby obniżyć cenę i nie stracić nawet złotówki marży.
O 9 z nich przeczytasz w ebooku.
To 38 stron, które zmienią sposób w jaki komunikujesz cenę.
Kompletny przewodnik po tym, jak mózg podejmuje decyzje zakupowe i jak projektować ceny żeby podnieść sprzedaż
tu i teraz.
Dzięki nim klienci uznają Twoja cene za okazję (nawet bez obniżki). Zero dodatkowych nakładów, wystarczy wiedza, którą Ty właśnie zdobędziesz.
Klient nie widzi ceny przez pryzmat Excela. On ją widzi emocjami. Zrozumiesz jak kształtować te emocje.
Dowiesz się jak prognozować wzrosty sprzedaży i ustalać cele, żeby już nigdy więcej nie tracić na promocjach.
To krótki i konkretny ebook, dla praktyków sprzedaży i marketingu, który da Ci realną przewagę na rynku.
Połączenie mojej 30 letniej praktyki w biznesie oraz wiedzy z mojej pracy jako nauczyciela akademickiego Psychologii konsumenckiej.
Nazywam się Grzegorz Wachowicz.
Mam 30 lat doświadczenia Retail (offline i ecommerce), marketingu i sprzedaży:
100% praktyka. Każda technika ma konkretną wskazówkę zastosowania w realnym biznesie . Nie ma tu akademickich rozważań, są tylko metody, które możesz wdrożyć w poniedziałek rano.
Tak. Psychologia ceny działa tak samo niezależnie od tego, czy sprzedajesz buty, oprogramowanie, czy usługi B2B. Mechanizmy podejmowania decyzji zakupowych są uniwersalne, zmieniają się tylko liczby i kontekst.
Absolutnie nie. Ebook jest napisany językiem biznesu, nie psychologii. Zero żargonu, same konkretne wskazówki typu „zrób A zamiast B, bo B kosztuje Cię X% marży”.
Niektóre techniki możesz wdrożyć tego samego dnia, np. zmiana sposobu prezentacji ceny na stronie produktu. Inne wymagają planowania (jak nowa mechanika promocyjna), ale wciąż mówimy o dniach, nie miesiącach.
To narzędzie, które odpowiada na pytanie: „Jeśli dam 20% rabatu, o ile muszę zwiększyć sprzedaż, żeby nie stracić zysku?”. Excel, który w 30 sekund pokazuje Ci, czy promocja ma sens biznesowy. Koniec zgadywania 🙂.
Nie. Dostajesz ebooka od razu, a od grudnia tygodniowy newsletter. 15 min z konkretnymi case studies i technikami. Bez spamu, bez nachalnej sprzedaży. Możesz się wypisać w każdej chwili.
To połączenie nauki i 30 lat praktyki. Tak, opisuję mechanizmy z psychologii konsumenckiej i ekonomii behawioralnej (np.heurystyki), ale zawsze z konkretnym kontekstem biznesowym. Teoria jest po to, żebyś zrozumiała/zrozumiał DLACZEGO to działa
Zero złotych. Ebook jest darmowy.
Ebook jest darmowy tylko w ograniczonym czasie. Znam wartość tej wiedzy. Wiem, że jak ją zastosujesz i zobaczysz efekty, będziesz chciał dowiedzieć się więcej. To mój sposób na pokazanie Ci, że wiem, o czym mówię, bez pustych obietnic, z konkretnymi narzędziami.
Nie potrzebujesz dodatkowego budżetu na kampanię.
Potrzebujesz systemu – algorytmu, który poprowadzi Cię krok po kroku. Ten algorytm można szybko wdrożyć
A potem: Mierzyć. Optymalizować. Skalować.
© 2025 Algorytm Biznesu